מתכון ללמידה נכונה

כאשר באים ללמוד אצלי, אני מקדימה ואומרת שהדברים לפעמים נשמעים מטורפים לגמרי, מעוררי מחלוקת, התנגדויות פנימיות, ויכוחים ועוד כל מיני סערות קטנות. לכן מי שבא ללמוד, מן הראוי שיהיה מודע לסערות אלו, יהיה מוכן מראש לכך שהדברים לפעמים מוזרים הרבה יותר מהמקובל, ולכן יבוא מכיוון עצמי שונה וחדש.
נתתי הגדרות לשלבי ההכנה העצמית, ניסיתי לכתוב הכי פשוט שאפשר, וזה מה שיצא –

לאהוב
הרייקי מורגש כאנרגיה של אהבה.
המפגש הזה, וכל מפגש אחר בחיים יכול לנבוע מתוך מרכז האהבה.
כאשר אנחנו באים באהבה, פירושו שאנו באים בפתיחות לדברים, מתוך קבלה והסכמה למה שקורה, מתוך ידיעה שהכל נכון, מתוך תחושה נכונה.
התרחבות הלב בנתינה ובקבלה מאהבה היא התרחבות המאפשרת קליטה של כל שמסביב ללא שיפוטיות.
הכל נכון.

להסכים
פתיחות זו, מעבר להיותה נעימה ביותר, מאפשרת גם את היכולת להסכים לדברים שקורים, ללא ויכוח. להתבונן ולקבל את קיומם, לאפשר לעצמנו את החופש להיות בכל מקום מתוך הסכמה.
מתוך שכך אנו יכולים לקבל את עצמנו כפי שאנו באמת – בעלי יכולות בלתי מוגבלות, אינסופיים. אנחנו יכולים להסיר את הכבלים החיצוניים שמוטלים עלינו, אלו שבאים דרך הביקורת העצמית, ציפיות של החוץ, דימוי אישי וכו', ולהיות מה שאנחנו מהמקור – "בצלמו ובדמותו".

להבין
כאשר אנו מסכימים לקבל הכל כהווייתו, מסכימים לקבל עצמנו ללא גבולות, אנו מאפשרים לידע להגיע ולהיספג בנו כחלק מאיתנו. כל ידע, כל דבר. הגבולות נעלמים, השלילה נעלמת, נשאר רק החיוב של הדברים.
כך כאשר מגיעה תובנה של ידע – נוצרת בנו הארה קטנה, הכל ברור. התמונה מתבהרת, ואין מושג איך לא ראינו את זה קודם (המנורה הקטנה של הקומיקס).

לראות, לדעת
חיבור היכולת האינסופית שלנו עם ההבנה החדשה הפשוטה הזו, מביא לדברים מופלאים:
אנו מגלים שכל דבר אפשרי.
כאשר מגיעה תובנה של ראיה – אנו מסוגלים לראות ללא גבולות.
כאשר מגיע ידע חדש – הכל מתחבר במקומות הנכונים.
ברגע שהכל מתחבר – אנחנו כמו קוסמים בחיים – החיוך שלנו מדביק אותנו באושר ואת כל הסביבה שלנו, הזמן מתאים לנו פתאום, אנחנו מספיקים מה שרצינו, היכולת מתחברת להבנה… מתחילה להיווצר שלמות פנימית שלנו כלפי עצמנו, ושלנו כלפי העולם.

שחרור התודעה (MIND) מתוך חיבור לאהבה, מביא ידע אינסופי ואושר גדול

 
איך את מרגישה עם זה עכשיו?...

1359747998_boxלצאת איתי מהקופסה
ללחוץ כאן לשליחת מייל